چگونه فردی جذاب و بانفوذ باشیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه فردی جذاب و بانفوذ باشیم
نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390
بازدید : 1719
نویسنده : امير محمدي
 – وضع ظاهری آراسته و مرتبی داشته باشیممرتب و تمیز باشیم، هماهنگی و پاکیزگی ناخودآگاه باعث جذب مردم می شود.البته باید دقت شود که لباس های عجیب و غریب باعث جذب نمی شود. تمیزی واطوی لباس، موهای مرتب، دهان خوشبو باعث جذب است. اما آراستگی ظاهری فقطپوشش داخل و خارج خلاصه نمی شود بلکه حرفهای زیبا، جملات مثبت، اعمال درستنیز باعث جذب است.
۲ – سکوت را تمرین کنیم
بعضی افراد می پندارند که هر چه شلوغتر و پر صداتر باشند بیشتر جذب میشوند ولی اینطور نیست. سکوت تاثیری ذهنی در افراد می گذارد. هنگام سکوت،در اطارف خود ایجاد خلاء می نماییم و این باعث جذب است.
ضمن اینکه سکوت انسان را عاقلتر و با تجربه تر نشان می دهد، زمینه ایمناسب برای صمیمیت است. البته سکوت ناشی از ترس و عدم اعتماد بنفس، باعثکاهش جذابیت است.
۳ – نرم و ملایم صحبت کنیم
این هم، مانند مورد قبلی باعث ایجاد خلاء پیرامون می شود و باعث جذبشدن است. جیغ، داد و هوار، بلند صحبت کردن و خشن و عصبی بودن باعث قطعاعتماد مردم می شود.
۴ – فرد محترمی باشیم
به خود و دیگران احترام بگذاریم. بی ادبی در کلام و گفتار و رفتار ازجذابیت بسیار می کاهد.باید در ظاهر آراسته و در باطن وارسته بود. شخص مودبو متین و محترم بی تردید جذاب تر از بی ادبان است. هتاکی و ناسزا گفتن حتیبه افراد بدصفت و بی شخصیت و همچنین تحقیر و تمسخر و غیبت و بدگویی مخالفبا احترام است.
۵ – از شوخی زیاد بپرهیزیم، اما خنده رو باشیم
شوخی فراوان انرژی ذهنی را کاسته و جذابیت را از بین می برد. چراکهشوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود.با این حال تبسم به چهره جذابیتی عمیق می بخشد. در تبسم سنگینی و متانتموج می زند ولی در خنده زیادی و شوخی سبکی و کاهش جذابیت نهفته است.
۶ – قاطعیت = جذابیت
سست عنصر نبودن و پای تصمیمات و تعهدات ماندن موجب جذابیت است. افرادیکه شخصیتی قاطع دارند هدفهای مشخص و ارزشهای معینی و برنامه های مدونیدارند و بلااستثنا جذابند. قدرت “نه” گفتن به درخواست های بی ارزش دیگرانموجب رویش جذابیت است. بعضی افراد خود را فدای این و آن می کنند و هرکارمثبت یا منفی را قبول میکنند و اینطور می خواهد در دل دیگران رخنه کنند کهنمی شود. جذابیت یعنی مصمم بودن و قاطعیت در رفتار و گفتار.
۷ – مراقب امیال و غرایز شخصی خود باشیم
افراد دارای شخصیت مسلط و چیره بر غرایز و امیال، دارای تسلط بیشتریهستند. کسانی که بر میل جنسی، میل غذا خوردن، عواطف و هیجانات خود مسلطهستند، جذابیت معنوی دارند. تاثیر روانی گذاشته و انرژی مثبت از وجودشانفوران می کند.
کسانی که غریزی و هوی هوسی هستند و مدام در پاسخ به امیال خود به سر میبرند و نمی توانند خود را کنترل نمایند و خصوصا به زبان و نگاه خود مسلطنیستند، هیچ جذابیتی ندارند. 

 




:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: